ZWROT TOWARU
Zmieniłeś zdanie?
Mamy nadzieję, że spodobał Ci się Twój nowy produkt, rozumiemy jednak, że masz prawo zmienić zdanie i chcesz, aby Twoje pieniądze zostały zwrócone. Oferujemy naszym klientom 14 dni od daty dostawy odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy. Uprzejmie prosimy, aby produkt był nowy, w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.
Po upływie 14 dni od daty dostawy nie możemy przyjąć zwrotu towaru.
Stan urządzenia nadający się do dalszej odsprzedaży rozumiemy jako:
- Zostało zachowane oryginalne opakowanie w dobrym stanie.
- Nie uszkodziłeś, nie zabrudziłeś i nie użytkowałeś produktu.
Zamówienia zwrócone w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży zostaną zwrócone w całości. Jeżeli produkt nie będzie w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży, zwrot zostanie potrącony o pomniejszenie wartości urządzenia.
Możemy zwrócić pieniądze tylko klientom, którzy kupili produkty bezpośrednio przez www.dry24.pl. . Każdy dodany “gratis” do zamówienia jest integralną częścią tego zamówienia i należy go zwrócić wraz ze zwracanym urządzeniem. Jeżeli “gratisem” są np. filtry, i zostały one rozpakowane bądź użyte, to ze względów zdrowotnych i higienicznych nie nadają się do ponownej sprzedaży i za takie filtry kwota zwrotu zostanie potrącona o ich wartość.
Niestety ze względów zdrowotnych i bezpieczeństwa nie jesteśmy w stanie zaoferować zwrotu kosztów zakupu filtrów.
Jak mam zwrócić produkt?
Jeśli chcesz zwrócić produkt należy pobrać i wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Wypełniony oraz zeskanowany formularz wyślij mailem na [email protected] w tytule ZWROT. Zwracany produkt wyślij na adres :
Dry24
ul. Chylońska 82 B, 81-033 Gdynia
z dopiskiem ZWROT
Twój zwrot zostanie przetworzony przez nasz zespół obsługi klienta (miejmy nadzieję, że w ciągu 48 godzin).
Ważne jest, aby zachować dowód nadania przesyłki na wypadek, gdyby coś stało się z Twoją paczką w drodze do nas.
Jak zapakować mój produkt?
Wszystkie produkty (z wyjątkiem części zamiennych) muszą być zwrócone w oryginalnym pudełku i opakowaniu. Ma to na celu uniknięcie uszkodzeń w transporcie i upewnienie się, że produkt zostanie nam zwrócony w stanie, w jakim został dostarczony. Jeśli produkty nie zostaną zwrócone w oryginalnym pudełku i opakowaniu, ulegną uszkodzeniu podczas transportu, co spowoduje częściowy zwrot pieniędzy.
Po jakim czasie zwrot pieniędzy pojawi się na moim koncie bankowym?
Rozumiemy, że czekanie na zwrot pieniędzy może być frustrujące, dlatego dołożymy wszelkich starań, aby dokonać zwrotu tak szybko, jak to możliwe. Szacujemy, że pieniądze pojawią się na Twoim koncie bankowym do 14 dni roboczych od dnia wysłania produktu. Daje nam to czas na otrzymanie zwrotu od kuriera i przetworzenie zwrotu. W okresach dużego natężenia ruchu mogą wystąpić niewielkie opóźnienia.
Po przetworzeniu wniosku o zwrot otrzymasz wiadomość e-mail od naszego zespołu obsługi klienta z dalszymi informacjami.
REKLAMACJA TOWARU
Jeśli masz podejrzenie, że Twoje urządzenie nie działa poprawnie zgłoś reklamację towaru. Możesz to zrobić mailowo wysyłając maila na [email protected] w tytule REKLAMACJA.
Zgłoszenie musi zawierać dane tj :
- Numer seryjny ( Znajdziesz go na urządzeniu Meaco )
- Datę zakupu
- Krótki opis usterki
- Adres pod którym znajduję się urządzenie wraz z numerem telefonu dla kuriera.
- Paragon lub faktura zakupu w załączniku
W Odpowiedzi na swoje zgłoszenie otrzymasz od nas na maila z dalszym postępowaniem. Jeśli poprosimy o odesłanie urządzenia do producenta, bezpiecznie zapakowane urządzenie w mocnym kartonie wraz z zabezpieczeniami wewnątrz opakowania przekaż kurierowi.
Zgłoszenia reklamacyjne są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty dostarczenia urządzenia. W tym czasie otrzymasz informację mailem o naprawie lub wymianie urządzenia.